nedeľa 1. januára 2012

29.12.2O11 - 15.1.2012 V Bazileji I.

V utorok po Vianociach prišli do Žiaru Mackovci. Janko išiel hneď na Skalku, Marienka ostala u nás.
Na druhý deň, keď sa Janko vrátil z lyžovačky  - nasadla som s nimi do auta a odišli sme do Bratislavy.
Hneď ráno ma odviezli do Schwechatu na letisko a odletela som do Švajčiarska. Nasadnutie do lietadla bolo omnoho jednoduchšie, ako som si myslela. Let bol veľmi príjemný, hoci lietadlo bolo malé
(bolo nás tam asi 30)


a skoro celý čas sme leteli nad oblakmi


Na letisko prišli pre mňa Honza s Radkom, Martinkom a Hankou. Gabika s Tobiasom nás čakali doma. Cestou sme sa zastavili ešte na menší nákup a potom som už išli k nim domov. Tobias spal. Je veľmi zlatý.
Veľa spinká, no keď je hladný, tak sa vytrvalo hlási o svoj pravidelný prídel mlieka.


Podvečer sme zagratulovali Julianke k jej tretím narodeniám


a potom sa Hanka aj s Tomášom rozlúčili, Honzo ich zaviezol na stanicu  a odcestovali domov.
30.12.2011 v piatok  popoludní, keď prestalo pršať som sa vybrala aj s deťmi na vychádzku. Chlapci mi ukázali,
 kam chodia do školy a škôlky.

Radkova škola 
               Maťkova škôlka
         

                                        Rodičovské centrum, kam chodieva Gabika s Juliankou

Maťko má škôlku neďaleko bytu, Radko to má dosť ďaleko a to Rodičovské centrum je len cez cestu
od Radkovej školy. Bola som veľmi prekvapená, akí ohľaduplní vodiči sú tu a  bolo mi až nepríjemné,
keď som bola neďaleko prechodu pre chodcov a autá už z ďaleka spomalovali a zastavovali, aby som mohla bezpečne aj s deťmi prejsť cez cestu.
Silvester sme strávili doma. Chlapci chceli pôvodne počkať do polnoci, no nakoniec sa rozhodli, že pôjdu spať, ale dali sa zobudiť pred polnocou, aby si mohli o polnoci pripiť šampanským, samozrejme detským,
a  pozrieť si  ohňostroj.
Fotky z mojej návštevy v Bazileji sú v albume

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára