utorok 15. mája 2012

15.5.2012 Ako u nás horelo - organizovane

Dnes som sa rozhodla, že si na obed urobím francúzske zemiaky. No a keďže do nich dávam aj rozpustenú masť, tak som si jej trochu dala rozpustiť do pollitrového hrnčeka na sporák. V tej chvíli mi doprala práčka, zabudla som na masť a išla som vyvesiť prádlo do okna. Keď som sa vrátila do kuchyne, tak na sporáku šľahal asi pol metrový oheň. V prvom momente ma napadlo, že to nesmiem hasiť vodou, tak som len sporák vypla a hrnček som preložila do stredu sporáka na podložku. A čakala som, kým to dohorí a trochu vychladne.
Dokopy sa nič nestalo, odniesol si to len pollitrový hrnček, lyžička a podložka, ktorá bola spálená.


Dôkaz, že sa nič hrozné nestalo


Aha, ešte som zabudla na rukavicu


Zaujímavé na tom všetkom je, že keď som to hovorila Petrovi, tak mi povedal, ako sa mu do rána snívalo,
že nám vyhorela chalupa v Osrblí.
Náhoda, alebo osud?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára