piatok 31. mája 2013

23.5. - 30.5.2013 Bola som v Prahe

Tak sa mi konečne podarilo odtrhnúť sa a išla som na pár dní do Prahy pozrieť vnúčence.
Vo štvrtok ráno som nasadla na vlak a do Prahy som prišla pred piatou večer. Odviezla som sa ešte pár
staníc Metrom. Tam pre mňa prišla Gabika s Juliankou a Tobiasom. Radko a Maťko boli na futbalovom tréningu, tak sme išli rovno za nimi do Cholupíc.
Doma mi potom Julianka hneď ukázala čelenku z rožkami, ktorú jej kúpil Maťko zo svojho vreckového.


Hneď prvý večer Julianku napadlo, že ona by chcela so mnou spať. Tak sme jej sľúbili, že keď pôjdeme už aj my spať, tak ju  prenesieme ku mne.  Každých 10 - 15 minút si to chodila overovať, či naozaj a určite aby sme ju preniesli a že ona chce už teraz ísť so mnou spať.
Ďalšie noci sa vystriedali pri mne v noci aj Radko a Maťko.

V nedeľu mali chlapci futbalový turnaj, aj sme sa tam s Honzom vybrali. Chcela som vidieť Radka aj Martinka hrať, no stále mrholilo a pršalo, a pretože bola s nami aj Julianka, tak sme radšej išli do neďalekého nákupného centra, kde sa Julianka zabavila na tobogáne a preliezačkách.


V pondelok ráno odišiel Radko na týždeň do školy v prírode. Julianka celý čas, ako som bola u nich nechodila do škôlky (okrem stredy, keď mali v škôlke tanečné vystúpenie). Keď odišiel aj Maťko do školy, tak sme sa
s Gabikou, Tobiasom a Juliankou vybrali do mesta, kde si Julinka vybrala látku. Gabika jej chcela ušiť novú sukničku na to tanečné vystúpenie.
Popoludní a večer jej tú sukničku ušila a k nej aj čelenku s ružičkou. Na druhý deň si ju potom vyskúšala, či sa jej pekne točí.


Jedno dopoludnie sme strávili pri koňoch. Gabika, keď sa jej dá, tak si chodí raz do týždňa zajazdiť.
Jazdí na Lucke. Najprv ju bolo treba riadne vyčistiť, vyčesať hrivu a chvost, a vyčistiť kopytá.


Až potom si mohla na nej zajazdiť. Najprv prešla okolo neďalekého lesíka


a potom mala ešte s trénerkou lekciu na parkúre.


Tobias zaspal už cestou v aute, tak ho Gabika len preložila do kočiara a aj s Juliankou sme sa zatiaľ trochu prešli. Našťastie bolo celkom dobré počasie.





















Poobede sme Maťka zaviezli zasa do Cholupíc. Dva krát do týždňa, v utorok a štvrtok tam chlapci chodia na futbalový tréning.
Po rozcvičke

sa rozdelili  a zahrali si krátky zápas.


V stredu išla už Julianka do škôlky, lebo popoludní mali to tanečné vystúpenie. Prišiel sa na ňu pozrieť aj Maťko a Honzo.
Kým začalo vystúpenie, Tobiasa zaujala stavebnica.


Deti sa najprv rozcvičili,


predviedli, ako vedia krásne kráčať ako princezné a princ, potom nám predviedli, čo si nacvičili.


Po vystúpení sme si pozreli výstavku maľovaných obrázkov, ktoré deti v škôlke nakreslili.





















Večer Maťko prišiel o svoj štvrtý mliečny zub.


Vo štvrtok ráno odchádzal Maťko do školy v prírode a ja som sa s nimi všetkými rozlúčila a odišla domov.
Najbližšie sa stretneme na začiatku prázdnin v Osrblí.

Pár ďalších fotiek a videoklipov si môžete pozrieť v ALBUME

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára