streda 9. novembra 2011

14. - 15.10.2011 Žiarsky jarmok - 20.ročník

Tak ako každý rok, aj tento rok sme pozvali na jarmok Chmelkovcov a Mackovcov.  Nakoniec sa  sľúbili. Je to jedna z mála príležitostí, keď sa všetci stretneme.
Mackovci prišli už v piatok popoludní, takže sme si stihli pozrieť ešte aj v ten deň niekoľko stánkov a urobiť si akýsi prehľad.
Ale hlavný deň jarmoku bol až v sobotu, keď tu boli aj Chmelkovci. Počasie nebolo síce ktovie aké príjemné, fúkal vietor, ale veľmi nám to nevadilo. Prešli sme okolo všetkých stánkov, okoštovali burčiak, a nakúpili nejaké drobnosti. Stánkov bolo viac ako vlani.




Pravdaže boli tam aj kolotoče. Niektoré boli veľmi zaujímavé, ale nikto by ma na ne nedostal




Na Svätokrížskom námestí bola postavená, ako každý rok, tribúna, kde prebiehal počas celého jarmoku kultúrny program.


No a nechýbali ani   "indiáni"


 Ale najväčšiu radosť som mala z košíkov, ktoré som si kúpila


Ten väčší budem mať v Osrblí. Vždy mi tam niečo také chýbalo, nemala som do čoho ukladať bylinky, ktoré som si strihala. A ten menší je pre kvetinárku, ktorú som začala robiť z vŕbových prútov.
Nakoniec sme si ešte kúpili osvedčený burčiak od starého známeho Kinčiho a doma sme ho v teple vypili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára