streda 30. mája 2012

18.5. - 27.5.2012 Nový ALTÁNOK

Po dvoch rokoch som zasa ostala v Osrblí týždeň sama. Bolo treba trochu robiť na záhrade, ale hlavne - boli sme dohodnutí s "majstrom", ktorý  nám mal robiť drevený altánok na vybetónovanom priestore.
Chlapci, boli dvaja, prišli v utorok ráno, tak ako sme sa dohodli. Do večera stihli postaviť základ.


V stredu večer len doviezli dosky, ktorými potom na druhý deň pokryli strechu.
Ja som si v ten deň urobila voľno a išla som popoludní do Brezna. Niečo som si chcela pozrieť v obchode,
no nakoniec som vlastne nič nekúpila. Kým som čakala na autobus nazad do Osrblia, posedela som si
na námestí pri káve.

Večer som už len tak ako každý deň popolievala záhadu, lebo celý čas čo som bola v Ostblí - nepršalo.

Vo štvrtok altánok dokončili. Skrátili strechu, všetko natreli moridlom


a nabili dosky. Na streche je zatiaľ pribitý len térový papier, kým sa rozhodneme, akú krytinu tam dáme.

Na víkend sme pozvali Mackovcov a Chmelkovcov na prvý tohoročný guláš. 






   

 Prvé raňajky pod strechou








 


V sobotu od rána Peter s Jankom sedeli
pri  kotlíku, strážili oheň a dávali pozor,
aby guláš neprihorel a bol dobre uvarený.





 
Vydaril sa. Síce nebol na obed, ale neskôr popoludní (tak ako každý rok), ale všetkým nám chutil. Pozvali sme naň aj susedovcov Drahoša a Božku.


Večer sme ešte posedeli vo verande pri gitare a na druhý deň popoludní sme odišli všetci domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára