pondelok 16. januára 2012

29.12.2O11 - 15.1.2012 V Bazileji V.

Cez pracovné dni boli doobeda vždy chlapci v škole a škôlke. Ja som občas išla s Juliankou von, buď
na detské hrisko, ktorých je mimochodom v Binningene veľa, alebo sme sa boli len tak prejsť po uliciach.
V piatok ( 6.1.2012 ) poobede, keď chlapci odišli na poobedné vyučovanie, tak sme sa s Juliankou vybrali
na hrisko. Sú tam hojdačky, preliezky, šúchala, tunel


Zdržali sme sa tam dosť dlho, lebo Julianka má jednu obľúbenú hojdačku, na ktorej by presedela hodiny....


Na hrisko som chodila potom nielen s Juliankou ale aj s chlapcami. Riadne sa tam vyskákali a vybláznili


Inokedy, myslím, že to bolo v pondelok ( 9.1.2012 ), sme s Juliankou odprevadili Maťka do škôlky
a prešli sme sa po sídlisku. Je to vlastne niečo ako naša IBV-čka. Sú tam rodinné domy

 

ale aj obytné domy, také v akom bývajú Gabika a Honzo s deťmi. Natrafili sme na jeden dom, celý oblepený motýľmi a chrobákmi. Najprv som si myslela, že je to nejaká škôlka, ale je to obyčajný rodinný dom. Dlho sme od neho nemohli odísť, kým si Julianka všetko dobre nepopozerala.


Vo štvrtok ( 12.1.2012 ) doobeda sme boli s Gabikou zasa na nákup.
Poobede som zaviedla Julianku a Martinka do škôlky na "hodinu spevu". Pôvodne som sa chcela vrátiť domov a o hodinu  prísť pre nich. Ale bolo krásne slnečné počasie, tak som to chcela využiť a prešla som sa. Išla som smerom k lesu až ku stajniam. Tentokrát som k nim prišla z opačnej strany, ako sme chodievali
s chlapcami cez les. Majú tam veľa koní. Na niektorých jazdili, niektoré len voľne postávali v ohradách.


Hoci svietilo slnko, no začal fúkať studený vietor, tak som sa vrátila do škôlky a tam som na chodbe počkala, kým deťom skončila hodina hudby a spevu.
Radko si zatiaľ  mohol v kľude urobiť domáce úlohy, ktorých máva dosť - nemčinu,  a Gabika má pre neho učivo z druháckej češtiny, matematiky, čítanie po česky.
Ostatné fotky nájdete  v albume

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára