streda 25. januára 2012

29.12.2O11 - 15.1.2012 V Bazileji VI.

A sú tu posledné dva dni môjho pobytu v Binningene.
14.1.2012 - sobota  -  konečne vyšlo slnko na dlhšie ako pár hodín. V noci síce mrzlo, ale cez deň je krásne slnečno a nefúka vietor. Je príjemne. Poobede Radko s Martinkom zobrali Julianku a mňa na vychádzku
do Bazileja kúpiť bagety. Najprv sme išli tichými uličkami,


no v Bazileji už ulice boli rušné. Že sme z Binningenu prešli do Bazileja som si všimla, len keď sme prešli 
popri tabuli označujúcej začiatok Bazileja.


Nakoniec deti kúpili bagety, dostali ešte každý po jednom čokoládovom srdiečku a vrátili sme sa domov.


15.1.2012 - nedeľa
Stále bolo pekné počasie, tak sme si na poobedie naplánovali návštevu kúpeľného mestečka Rheinfelden.
Doobeda ešte Gabika s Honzom v Tobiaskom využili polednú možnosť prejsť sa  a sadnúť si niekde
na kávu.
Ja som s Juliankou, Radkom a Maťkom ostala doma.
Poobede sme všetci, aj Gabika s Tobiasom,  nasadli do auta a odviezli sme sa do Rheinfeldenu.
Je to  kúpeľné mesto na švajčiarsko - nemeckých hraniciach.
Kým Gabika v aute kojila Tobiasa, chlapci sa povozili na zaujímavom kolotoči.


Prešli sme k mostu, ktorý spája švajčiarsku časť Rheinfeldenu  s nemeckou časťou. Kým sme my boli ešte na švajčiarskom území, chlapci utekali po moste do Nemecka.


Potom sme si pozreli mesto. Sú tam staré - zaujímavé budovy. 



Popri parku, v ktorom na Juliankinu radosť boli aj hojdačky,

 
sme sa dostali až ku kúpeľnému domu, ktorý stojí pri Rýne.





















Domov sme sa vrátili včas, ešte som si stihla zabaliť veci a večer ma Honzo zaviezol na letisko. Boli ma odprevadiť aj Radko a Martinko.
Na letisku vo Schwechate ma čakali už Mackovci,  prespala som u nich, a v pondelok poobede som sa vrátila autobusom do Žiaru.
Posledné fotky z môjho pobytu vo Švajčiarsku sú v albume

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára