utorok 15. novembra 2011

1.-5.11.2011 V Bratislave

Marienka s Jankom prišli na Všech Svätých do Žiaru. Bol tu aj dedo a prišli aj Chmelkovci. Okolo obeda sme boli na cintoríne v Žiari a popoludní v Lovčici.
Bolo krásne slnečno a na najbližšie dni  predpovedali rovnaké počasie, tak som sa narýchlo rozhodla, že podvečer pôjdem s Mackovcami do Bratislavy,  keďže mi to minule nevyšlo - ochorela som a po dvoch dňoch  som sa vrátila domov.
V stredu a vo štvrtok sme boli v meste. Chcela som kúpiť nejaké darčeky na Vianoce.

 

Boli sme navštíviť aj Ivanku s Martinom, Oskara a Olivera. Podvečer prišla pozrieť babku a
deda Jana  Ela s mamou.
V piatok Marienku a mňa zaviezol Janko do Vysokej. On išiel potom na hríby a my sme ostali u Janky.
Po dlhšom čase som strávila deň s Miškou. Prečítali sme si knižky, hrali sme sa so stavebnicou, skladali puzzle, pozerali rozprávky o krtkovi.....


Pred večerom, keď sa trochu schladilo, tak Miška pomohla maminke zakúriť v krbe.


Večer som sa vrátila do Bratislavy autobusom, lebo Mackovci odišli poobede domov a ja som chcela stráviť trochu viac času s Michalkou.
No a v sobotu popoludní som sa vrátila domov do Žiaru.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára