štvrtok 10. novembra 2011

26.10.2011 - S Majkou na palacinkách

Občas sa stretnem s Majkou, bývalou kolegyňou z Kysličnikárne. Aj teraz sme sa už asi pol roka dohovárali, že sa stretneme a pokecáme,  ale akosi nám to stále nevychádzalo. Až minulý týždeň sme sa dohodli,
že dnes ideme do "palacinkárne" .
V Žiari máme pizzériu, je to vlastne reštaurácia,  kam radi chodievame na dobrú pizzu, alebo si odtiaľ objednávame pizzu domov. Je to Caffé Paluba.
No a my sme sa vybrali do Caffé Paluba II. Robia tam výborné francúzske palacinky.
Majka síce býva v Kosoríne, pár kilometrov od Žiaru, ale zamestnaná je v Žiari. Stretli sme sa asi o  tretej hodine popoludní, keď jej skončila pracovná doba. Zamierili sme rovno do bývalého pionierskeho domu,
kde je Paluba II.  Prekvapilo ma pestré prostredie, a príjemný personál.



 A bola som prekvapená, aj keď som si zobrala do rúk jedálny lístok. Okrem iného tam mali okolo 60 druhov palaciniek, s rôznymi plnkami, polevami ... a nielen sladké, ale aj slané. Po dlhom vyberaní som si objednala palacinky s javorovým sirupom. Všetky sladké palacinky ešte zdobia čokoládovou polevou, sekanými orechami a šľahačkou. Ale myslela som, že aj bez šľahačky to bude riadna kalorická bomba, tak tú som si radšej nedala.


Majka si dala palacinky s gaštanovým pyré, nutelou, poliate čokoládou, s orechami a šľahačkou.


Pravdaže sme si k tomu dali aj kávičku, pri ktorej sme si zaspomínali na staré dobré časy na Kysličnikárni, ale hovorili sme aj o tom, čo sa stalo od posledného nášho stretnutia.
Palacinky boli veľmi dobré, určite sa tam ešte vrátim, ak budem mať chuť na niečo dobré a sladké (možno aj slané), a nebude sa mi chcieť piecť.
Majku som potom odprevadila k autobusu a išla som domov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára